کارت اقامت پاراگوئه

شامل دو روش مهاجرت و دریافت کارت اقامت پاراگوئه

پاراگوئه

با توجه به رویکرد دولت در جذب سرمایه گذاری های خارجی، افراد زیادی از طریق سرمایه گذاری در بخشهای مختلف اقتصاد پاراگوئه اقدام به مهاجرت می نمایند. اقتصاد پاراگوئه بر پایه کشاورزی و دامداری است و درصد زیادی از مردم در این بخش مشغول هستند. صادرات گوشت، سویا و محصولات کشاورزی عمده محصولات صادراتی پاراگوئه را در بر می گیرند. کشور پاراگوئه با تعیین قوانین و مقررات نسبتا آسان سعی در جذب افراد خارجی دارد. کمبود نیروی کار، نیاز به سرمایه گذاری و ایجاد مزیت هایی مانند مجوز اقامت، اخذ شهروندی و پاسپورت موجب استقبال افراد خارجی از کشورهای مختلف دنیا جهت مهاجرت به پاراگوئه شده است.

زمان رسیدگی : ۴ ماه

مسافرت بدون ویزا : بدون ویزا فوری به 144 کشور از جمله کشورهای شینگن، انگلستان، سنگاپور، هنگ کنگ و چین

نوع سرمایه‌گذاری : کمک به صندوق دولتی دومینیکا یا سرمایه‌گذاری در املاک دومینیکا

هزینه‌ی سرمایه‌گذاری : ۱۰۰۰۰۰ دالر امریکایی برای هر یک متقاضی یا هم ۱۷۵۰۰۰ دالر امریکایی برای خانوادۀ ۴ نفری

افراد تحت تکفل : همسر، اطفال الی ۳۰ سال و والدین/پدرکلان و مادرکلان بدون محدودیت سنی و خواهران و برادران الی ۲۵ سال و زیر آن

اعتبار اقامت : برای کسانی که بالای ۱۶ سال باشد مدت اعتبار آن ۱۰ سال و برای اطفال زیر ۱۶ سال به مدت پنج سال مدار اعتبار می باشد.

اطلاعات پیرامون کشور

کشور پاراگوئه واقع در آمریکای جنوبی بوده و پایتخت آن آسونسیون است. پاراگوئه بیش از ۷ میلیون نفر جمعیت دارد و مساحت آن ۴۰۶.۷۵۲ کیلومترمربع است. زبان رسمی پاراگوئه اسپانیایی و گوارانی است. پاراگوئه دارای مرز مشترک با کشورهای برزیل، بولیوی و آرژانتین است. این کشور از شمال شرق و شرق با کشور برزیل، از جنوب و جنوب غربی با کشور آرژانتین و از شمال غربی با بولیوی همسایه است. کشور پاراگوئه از آب و هوای نیمه استوایی و معتدل برخوردار است، بطوریکه در قسمتهای شرقی کشور شاهد باران های زیاد و آب و هوای مرطوب بوده و در قسمتهای غربی آب و هوای خشک دیده می شود. رودخانه پاراگوئه از میان این کشور عبور کرده و آب و هوای مطلوبی را به وجود می آورد.

پایتخت

آسونسیون

جمعیت

۷٬۱۳۳٬۰۰۰

زبان

اسپانیایی و زبان گوارانی

نرخ برابری اشعار

0.0001

واحد پول

گوارانی

نوع حکومت

حکومت متمرکز نظام حزب حاکم نظام ریاستی جمهوری

کارت اقامت و پاسپورت کشور پاراگوئه

روش اول:

 برنامه اقامت موقت از طریق اثبات پرداخت بدهی اقتصادی (مسیر ۲ ساله برای روابط عمومی)

نکته: این روش تنها مختص متقاضیانی است که پاسپورت قدرتمند مانند آلمانی و بریتانیایی دارند. 

هرکسی که دارای سابقه کیفری تمیز و پاسپورت ورود بدون ویزا به پاراگوئه باشد، می‌تواند با امضای فرم اظهارنامه مبنی بر اینکه بودجه کافی برای پوشش اقامت در پاراگوئه دارد، درخواست دهد یا مستقیماً با اشتراک‌گذاری صورت‌های مالی خود این موضوع را ثابت کند. متقاضیان در ابتدا کارت اقامت موقت را دریافت می‌کنند که ۲ سال اعتبار دارد.  پس از دو سال، مقیم می‌تواند برای «اقامت دائم» درخواست دهد، و تنها در این مرحله از مقیم ملزم به اثبات توان پرداخت وجه مورد نیاز اقتصادی می‌شود.  این امر می تواند با واریز پنج هزار دلار سپرده به بانک ملی پاراگوئه یا با نشان دادن مدرک دانشگاهی یا دیپلم پیشرفته انجام شود. ما این گزینه را برای اتباع هر کشوری با دسترسی بدون ویزا (یا ویزا هنگام ورود) به پاراگوئه توصیه می کنیم.  با این حال، در عمل برای اتباع کشورهایی که به طور خودکار حق ورود به پاراگوئه را ندارند (مانند اتباع ایرانی)، اوضاع کمی پیچیده‌تر است و میبایست از طریق سرمایه گذاری تجاری کارت های اقامت متقاضیان حاصل شود.  در این مورد، دریافت ویزای ورودی اولیه می‌تواند کار بسیار دشواری باشد، زیرا به حمایت مالی یک شرکت یا فرد برای ارائه دعوت نامه و مسئولیت کامل در قبال تبعه خارجی نیاز دارد

 روش دوم:

 برنامه اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری تجاری (SUACE)

 گزینه دوم این است که در پاراگوئه برای کسب کارت اقامت، یک سرمایه گذاری متوسط انجام دهید. ما این گزینه را برای اتباع کشورهایی  که امکان ورود خودکار به پاراگوئه بدون ویزا را ندارند،(مانند ایرانیان) توصیه می‌کنیم.

 برای دریافت ویزای تجاری جهت ورود شما و انجام مراحل اداری اولیه، وکلای محلی ما دعوتنامه‌ای را بر این اساس ارائه می کنند که تبعه خارجی مایل است برای راه‌اندازی یک تجارت و سرمایه‌گذاری به پاراگوئه بیاید تا ویزای اولیه ی شما صادر شود. پس از ورود به داخل خاک پاراگوئه، مراحل ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی شما با حضور خودتان استارت می خورد‌. در این فرآیند مهاجرتی، تبعه خارجی طبق قانون مهاجرت این کشور، باید شرکتی را در پاراگوئه با حداقل سرمایه هفتاد هزار دلار آمریکا دلار آمریکا (پرداخت نشده) ثبت نماید همچنین دو درصد مالیات بر سرمایه معادل ۱،۴۰۰ دلار تمبر دولتی باطل نماید. لازم به توضیح است که شما لزوماً در ابتدای کار نیازی به سرمایه‌گذاری کامل هفتاد هزار دلاری ندارید، در واقع ده سال فرصت دارید تا این سرمایه گذاری را در پاراگوئه انجام دهید. با این حال، جهت دریافت کارت اقامت این کشور باید بتوانید در مدارک طرح کسب‌وکار خود نحوه استفاده از این سرمایه‌ها را در طول یک دهه ی آینده نشان دهید که تیم حقوقی ما در این مورد نیز به شما کمک خواهد نمود.

 برنامه کارت اقامت دائم پاراگوئه در واقع یکی از کمترین مبالغ سرمایه گذاری مورد نیاز برای دریافت اقامت یک کشور در بازار جهانی است. همچنین تبدیل کارت اقامت این کشور به تابعیت و پاسپورت بسیار قدرتمند آن، جزو سریعترین و بی دردسرترین پروسه های تابعیت دوم در جهان می باشد.  

مزایای سرمایه گذاری و دریافت کارت اقامت پاراگوئه

 هرکسی که سابقه کیفری پاک دارد، می‌تواند درخواست دهد

یکی از امن ترین و زیباترین کشورهای آمریکای لاتین

دسترسی نزدیک و آسان به بازارهای آمریکای لاتین و کشور آمریکا بدون نیاز به حداقل اقامت سالیانه برای تمدید

مجوز اقامت

سریعترین و بی دردسرترین پروسه ی دریافت تابعیت و پاسپورت در بین کشورهای قاره ی آمریکا در مدت فقط سه سال. در صورت علاقمندی به دریافت شهروندی و پاسپورت بسیار قدرتمند این کشور،  شما باید حداقل شش ماه در سال درطول سه سال در کشور زندگی کنید تا قانونا مشمول دریافت پاسپورت شوید

پاسپورت بسیار قدرتمند با امکان سفر به بیش از ۱۴۵ کشور دنیا از جمله کشورهای اروپایی جزو شینگن، بدون نیاز به ویزا درآمد های خارج از پاراگوئه ی شما، مشمول مالیات این کشور نمی شود

مزایای سرمایه گذاری و دریافت کارت اقامت پاراگوئه

  • هرکسی که سابقه کیفری پاک دارد، می‌تواند درخواست دهد
  • یکی از امن ترین و زیباترین کشورهای آمریکای لاتین

  • دسترسی نزدیک و آسان به بازارهای آمریکای لاتین و کشور آمریکا بدون نیاز به حداقل اقامت سالیانه برای تمدید

با وکلای ما در ارتباط باشید.