اقامت آلمان

برنامه‌های تابعیت از راه سرمایه‌گذاری

درباره آلمان

آلمان دارای نظام سیاسی جمهوری فدرال دموکراتیک پارلمانی بوده و دارای ۱۶ ایالت است. این ایالت‌ها می‌توانند در برخی مسایل مستقل عمل کنند. آلمان هم‌اکنون یکی از صنعتی‌ترین کشورهای جهان است و به عنوان ثروتمندترین عضو اتحادیه اروپا، موتور اقتصادیِ حوزه ی پولیِ یورو محسوب می‌شود. شهرهای بزرگ آلمان برلین، هامبورگ، مونیخ فرانکفورت می‌باشند. به نقل از اداره ی فدرال آمار آلمان، بر اساس سرشماری سراسری که در سال ۲۰۱۱ انجام شده‌است، جمعیت این کشور حدود ۸۰٫۲ میلیون نفر است.

مهاجرت تجاری به آلمان می‌تواند یکی‌از بهترین راهکارهای مهاجرت و راه اندازی کسب و کار در اروپا باشد. خوشبختانه کشور آلمان مهاجر پذیر ترین کشور اروپا و قطب اقتصادی این قاره می‌باشد. جالب هست که بدانید که درآمد سالیانه ی آلمان به تنهایی از مجموع درآمد کشورهای اروپا بیشتر است‌. این بدان دلیل هست که این کشور صنعتی ترین کشور اروپا بوده و از طریق صادرات ماشین آلات صنعتی و کشاورزی و همچنین ایجاد راه کاری های عملی‌و علمی تجارت و بانکداری بین الملل ثروت فراوانی را نصیب تجار و صنعتگران خود می نماید. مردم آلمان بسیار خشک و سرد هستند و در روابط عمومی‌خود با خارجیان ترجیح می دهند فاصله ها را حفظ‌کنند. اما مردمانی بسیار قابل اعتماد، صادق و راستگو هستند. مهاجران می‌توانند فرزندان خود را در مدارس درجه یک و رایگان این کشور ثبت نام کنند و همچنین پس‌از چهار سال حضور مداوم در‌این کشور، پرداخت مالیات ها ی شرکت و حقوق خود با قبولی در امتحان زبان آلمانی تابعیت و پاسپورت این کشور قدرتمند را بدست آورند. آلمان در سال های پیش‌رو نیاز به میلیون ها نیروی کار در‌این کشور دارد تا بتواند چرخهای اقتصاد رو به رشد خودش را بچرخاند. لطفا در نظر‌داشته باشید که برای شروع تجارت و افتتاح شرکت در این کشور شما نیاز به پشتوانه ی مالی قوی دارید. در نتیجه اگر‌فکر‌میکنید که از پس هزینه های شرکت و دولتی و زندگی‌در این کشور بر میایید، برای درخواست ثبت شرکت و دریافت کارت اقامت آلمان با دفاتر حقوقی ما تماس بگیرید

زمان رسیدگی : ۴ ماه

نوع سرمایه‌گذاری : ثبت شرکت

هزینه ی سرمایه گذاری: ثبت شرکت با سرمایه ی آورده و تامین شده حداقل ۲۵،۰۰۰ یورو بعلاوه ی هزینه های دولتی، بانکی و حقوقی

افراد تحت تکفل : همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال

اعتبار اقامت : کارت اول یک الی دو ساله صادر می شود و در سال‌های بعد کارت سه ساله خواهد بود.

دریافت تابعیت و پاسپورت: پس از پنج سال زندگی در آلمان تحت شرایط خاص قابل دریافت است.

اطلاعات پیرامون کشور

آلمان در اروپای غربی و اروپای مرکزی قرار دارد و از شمال با کشور دانمارک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس، از جنوب غرب با فرانسه و لوکزامبورگ و از شمال غرب با بلژیک و هلند مرز مشترک دارد. عرض این کشور بین مدار ۴۷ درجه شمالی و مدار ۵۵ درجه شمالی و طول آن بین نصف‌النهار ۵ درجه شرقی و نصف‌النهار ۱۶ درجه شرقی واقع شده‌است. آلمان همچنین از جنوب با دریاچه کنستانس که سومین دریاچهٔ بزرگ در اروپای مرکزی است، هم‌مرز است.[۲۴] قلمرو آلمان ۳۵۷٬۳۸۶ کیلومتر مربع (۱۳۷٬۹۸۸ مایل مربع) را پوشش می‌دهد که شامل ۳۴۹٬۲۲۳ کیلومتر مربع (۱۳۴٬۸۳۶ مایل مربع) خشکی و ۷٬۷۹۸ کیلومتر مربع (۳٬۰۱۱ مایل مربع) آب است. آلمان از نظر مساحت، هفتمین کشور بزرگ اروپا و ۶۲مین کشور بزرگ جهان

پایتخت

برلین

جمعیت

۸۳/۷ میلیون نفر

زبان

آلمانی

نرخ برابری اشعار

0.91 Euro

واحد پول

یورو

نوع حکومت

جمهوری فدرال دموکراتیک پارلمانی

چگونه از طریق راه اندازی تجارت و کسب و کار در آلمان اقامت و پاسپورت این کشور را دریافت کنیم؟

آلمانی ها مردمانی بسیار باهوش و دقیق هستند و پیشرفت کشور خود را مدیون استفاده بهینه از سرمایه و ایده های نیروی انسانی خود و مهاجرین خود هستند. در این کشور هر ایده ای هر چند عجیب و غریب و متفاوت در صورتی که ساختار علمی، تجاری و هنری برازنده ای داشته باشد مورد قبول و پذیرش است. به عبارتی آلمان کشور شانس ها و افسانه هاست و اگر فکر می کنید که ایده ای خاص و یا موثر دارید که در کشور های دیگر به آن بها نداده اند، در حال مطالعه صفحه درستی هستید!
قبل از اقدام برای دریافت اقامت آلمان در ابتدا می بایست یک رزومه کلی شامل اطلاعات شغلی، تحصیلی، خانوادگی و میزان ثروت خود در ایران را تهیه و برای مطالعه وکلای آلمانی ما ارسال بفرمایید و یا فرم مخصوص ارزشیابی رایگان دریافت اقامت آلمان را تکمیل و ارسال بفرمایید. پس از مطالعه و بررسی وضعیت حقوقی وشرایط مالی شما،وکلای ما اعلام خواهند کرد که آیا جنابعالی شرایط لازمه برای تقاضای اقامت این کشور را دارید و یا از شرایط لازمه برخوردار نیستید و بهتر است در کشور دیگری برنامه مهاجرتی خودتان را پیش ببرید. در صورتی که واجد شرایط درخواست و دریافت اقامت کشور آلمان باشید پس دریافت اصل وکالتنامه امضا شده و پرداخت حق الوکاله اولیه به حساب اروپایی ما توسط صراف معتمد خودتان، رسما پروسه دریافت اقامت آلمان شما آغاز می شود.
برای ورود به کشور آلمان در ابتدا می بایست ایده تجاری خودتان به صورت یک برنامه اقتصادی چند ساله و به صورت کاملا علمی تهیه بفرمایید. در این برگه چند صفحه ای می بایست توضیح دهید که این ایده تجاری شما نسبت به شرایط کنونی شهر مقصد، چه منافعی به اقتصاد آن شهر و کشور آلمان خواهد رساند و در یک برنامه چند ساله به چه اهداف مالی خواهید رسید. البته در صورتی که شرایط اقتصادی و نیازمندیهای شهر مقصد خود در آلمان را نمی شناسید و توانایی تهیه و تنظیم این مدرک اولیه به زبان آلمانی را نداشته باشید، وکلای ما این مدرک را برای شما تهیه خواهند نمود. پس از تهیه این مدرک و پیوست مدارک مورد نیاز دیگر مانند مدارک شغلی، تحصیلی، خانوادگی، شناسایی و غیره که توسط وکیل به شما اعلام خواهد شد، پروسه تقاضای دریافت اقامت آلمان برای مدیر عامل و سرمایه گذار اصلی شروع میشود. وکیل پرونده پس از دریافت تاییدیه اداره اتباع خارجی در آلمان، مدارک شما را برای سفارت آلمان در کشور مورد اقامت کنونی شما ارسال کرده و همزمان درخواست وقت سفارت می نماید. در نظر داشته باشید این کار زمانی انجام میشود که وکیل پرونده، تاییدیه اداره اتباع خارجی را دریافت کرده باشد وبه عبارت دیگر مجوز اقامت شما مورد قبول این کشور واقع شده باشد.روز وقت سفارت، برای دریافت مهر اقامت اولیه آلمان به سفارت رجوع خواهید نمود و در نظر داشته باشید که این مهر اقامت آلمان دریافت شده فقط تا زمانی معتبر است که شما در زمان ذکر شده وارد خاک آلمان شوید تا وارد پروسه انگشت نگاری و دریافت کارت 2 الی 3 ساله اقامت آلمان شوید.
پس از دریافت کارت اقامت آلمان بلافاصله می بایست شرکت خود را توسط وکلای ما در آلمان به ثبت برسانید و با باز نمودن حساب بانکی شخصی و شرکتی فعالیت اقتصادی تجاری خود را در این کشور بصورت کاملا قانونی شروع بفرمایید. در اینجا اولین مرحله دریافت کارت اقامت شما به پایان می رسد و از نظر حقوقی کار ما با شما تمام و تسویه شده است. در صورتی که علاقمند باشید برای دریافت کارت اقامت برای همسر و فرزندان خود باشید، این پروسه بلافاصله پس از دریافت کارت اقامت شما توسط وکلای ما آغاز میشود و ظرف مدت چندین ماه پس از طی مراحل اداری، مجوز اقامت آلمان ایشان نیز آماده تحویل به ایشان خواهد بود.
در نظر داشته باشید که پس از دریافت اقامت آلمان، شما قانونا شهروند موقت آلمان به حساب خواهید آمد و در نتیجه می بایست هزینه های ماهیانه بیمه درمانی خود و خانواده، آبوماه صندوق پستی و آدرس و هزینه ها و مالیات بر درآمد سالیانه خود را پرداخت بفرمایید تا به سادگی بتوانید کارت اقامت خود را برای 3 سال دیگر تمدید و پس از آن با قبولی در امتحان زبان آلمانی، تابعیت و پاسپورت آلمانی خود و خانواده را دریافت بفرمایید.

قبل از اقدام برای دریافت اقامت آلمان در ابتدا می بایست یک رزومه کلی شامل موارذ زیر تهیه فرمایید:

  • شغل
  • تحصیلات
  • میزان دارایی و ثروت
  • ایده ی خاص

سپس رزومه ی خود را جهت مطالعه ی وکلای ما ارسال نمایید.